El meu avi

El meu nebot està fent el treball de recerca del batxillerat sobre alguns dels efectes que la guerra civil ha tingut en la nostra família. No fa gaire vam descobrir que el nostre avi (bé, el besavi del meu nebot) no era l’ “oficial”, sinó una altra persona que va haver d’exiliar-se a França marxant directament des de la batalla de l’Ebre.

I avui la seva recerca m’ha donat una bona notícia: resulta que ha trobat informació sobre ell a internet, a una pàgina que recull breus biografies dels alcaldes i les alcaldesses del Vallès. I és que el meu avi va ser en Joan Colomer , alcalde de Santa Maria de Palautordera del 36 al 39.

Sonriente

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Uncategorized i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

