Presentacions sobre la formació en lí­nia

L’any 2005 vaig fer dues sessions dins un postgrau sobre la integració de les TIC a la docència adreçat a professorat universitari.

Avui que he tingut un moment he pujat les dues presentacions que vaig utilitzar a slideshare i, revisant-les, he vist que continuaven essent actuals, que tot i que les peces s’estan movent encara hi ha molta feina per fer, especialment en l’àmbit de formació del professorat.

Икони

Aquesta entrada s'ha publicat en Uncategorized i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Presentacions sobre la formació en lí­nia

  1. Lu ha dit:

    I Tant que són vigents aquests materials!!! No ho dubtis. Llegint-los he estat recordant moltíssims aspectes del curs de FOL (Formació en Línia). En vaig treure molt de profit.

  2. irene ha dit:

    Gràcies, Lu, jo també vaig aprendre molt!
    Els canvis no són fàcils però quan els veus en marxa és una gran satisfacció. I aquí el canvi implica tants elements (institucions, estudiants, infrastructures, formadors, prioritats d’inversió…) que de vegades es fa difícil veure que s’està produint.

Deixa un comentari

