L’altra banda del mirall

Ahir va ser el meu tercer dia actiu a SecondLife. La meva neboda de 12 anys, intrigada, em va preguntar (pel xat de gmail, ara ens comuniquem així més que amb el telèfon) què era això. Li vaig donar la URL (http://www.secondlife.com) i al cap d’una estona ja em va escriure que l’havia instal·lat i tenia un avatar. 12 anys! No sé si algú l’ajudaria, però em sembla que s’espavila sola. De fet, quan la veig al messenger amb multitud de finestres obertes i converses paral·leles, ja n’ha de tenir, d’habilitats.

Doncs bé, teníem el xat de gmail i SL. Gairebé no li vaig explicar res i en un moment va aprendre el que a mi m’ha costat una setmana: la vaig convidar a ser amiga i va acceptar, la vaig teleportar i la vaig tenir al meu costat. Es va posar a parlar amb anglès amb un altre avatar (aquí sí que tenia problemes de comprensió).

Vam explorar un munt de possibilitats en menys d’una hora: canviar l’aparença, volar, caminar i moure’ns (aquí ja havíem abandonat el xat del gmail), desar landmarks per tornar-hi. Tot això practicant vocabulari en anglès (sobretot el relacionat amb el propi cos i amb la roba). Llavors vam anar a un dels llocs que hi ha per als nouvinguts on es poden aconseguir coses gratis, per exemple roba. Va ser una experiència fantàstica! Jo l’anava guiant (conscient que demà ella ja sabrà més que jo) i m’adonava que se sentia com si hagués travessat el mirall i estigués a l’altra banda: un món de somni. Allà tot era possible, podia aconseguir ales, la roba que imaginés només havia de cercar-la, canviar el color del cabell, volar pel món i, sobretot, DESCOBRIR!

A l’hora de marxar ens vam voler fer una fotografia plegades. No va ser fàcil. No parava de treure’s roba i posar-se de nova, es mig despullava i es tornava a guarnir amb les peces que havia anat comprant. Al cap d’una estona va optar per la mateixa faldilla que jo duia i (per fi!) ens vàrem poder fer la foto:

Isa i jo a secondlife

Aquí som a Sarah Nerd Freebie Paradise  (Philereme/201/162/55)

Aquesta entrada s'ha publicat en Uncategorized i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

