Premi “Blog solidario”

Premi blocs solidarisEl premi “Blog solidario” consisteix a:

  • Nominar 7 persones que creiem tenen blocs solidaris i enviar-los-hi un correu electrònic per tal que coneguin la nominació.
  • Els premiats hauran d’entregar el premi a altres 7 bloggers que elegeixin.
  • Els premiats hauran de publicar una entrada al seu bloc i posar-hi la imatge de “blog solidario“, opcionalment.

En Xavi Suñé (gràcies!) ha premiat aquest bloc i per tant em correspon fer les meves 7 nominacions, tot un compromís perquè alguns dels que ha nominat són dels meus preferits.

Els meus 7 són:

  • La mirada pedagógica, de Boris Mir.
  • Cròniques dels ports grisos, de Marià Cano, un bloc amb moltes reflexions ben fonamentades i il·lustrades.
  • Pom de blogs, un bloc que recull posts de diferents blocs de temàtica educativa. Juntament amb aquest voldria premiar EDU-CAT, també de Boris Mir. A ambdós casos, una molt bona idea!
  • Proyecto DTEV, de Luis González. Dedicat a la didàctica de la tecnologia, comparteix un munt de reflexions però també recursos i coneixement.
  • Indústries i caminars, comentaris trencadors però mai banals, que ens fan anar una mica més enllà del que passa al nostre voltant.
  • Iguales en las 3000, un bloc que em va emocionar a la I Edició del Premi Edublogs.

No ens quedem els nostres pensaments, compartim-los!

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Uncategorized i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Premi “Blog solidario”

  1. Boris ha dit:

    Moltes gràcies, Irene!

    En aquest “premi” ens anem retrobant molts, en una mena de xarxa invisible. La paraula solidari em fa una mica de basarda, però formar part d’una conversa repartida per la xarxa, m’agrada.

    Tinc l’esperança que tot això serveixi per alguna cosa. Almenys per establir ponts entre persones i idees.

    És un plaer llegir-te i seguiré fent-ho…

    Molt cordialment,

    Boris

  2. pelegri ha dit:

    Tens raó, Boris. Quan em va arribar a mi vaig pensar… “solidari”? Perquè d’entrades solidàries-solidàries, no sé. Crec que anem posant els nostres favorits i els agraïm així que ens regalin d’una manera oberta paraules i pensaments. Això també és ser solidari.
    La veritat és que és una idea curiosa però que té la seva gràcia, com també el seu origen: el blog BohemiaMar (http://bohemiamar.blogspot.com/2007/08/premio-blog-solidario.html)
    Això sí, fa xarxa 🙂

  3. Moltes gràcies,
    de seguida que solucioni uns problemes tècnics del bloc, faré córrer aquest premi Bloc Solidari.
    Penso que, a més de fer xarxa, pot anar bé per a prendre la solidaritat com una cosa més seriosa i amplia que les “ridiculitza’ns-la ” de moda.

Deixa un comentari

