Un meme sobre l’escriptori

En Xavi em passa un meme (o mem?) que consisteix en fer una foto de l’escriptori del meu ordinador.

Primer pensava (com en Xavi)… i quin interès té això? Però després m’he adonat d’un detall: des de fa dos mesos el meu escriptori és completament diferent:

escriptori I és que m’he passat a Linux. Vaig trobar una botiga on podies comprar l’ordinador sense sistema operatiu, em van deixar un CD autoinstal·lable, el vaig posar al lector i… es va instal·lar sol! No és que en sàpiga molt, de fet quan tinc problemes depenc gairebé sempre de la bona voluntat dels amics (Jordi F, gràcies per tot 🙂 ) però al final he deixat la mandra enrere i he fet el salt.

Una de les coses que he observat amb aquest canvi és que tenia l’escriptori de windows ple d’un munt d’icones que no utilitzava per a res: documents que mai vaig llegir, programes que amb prou feines si vaig xafardejar alguna vegada… Ara el que tinc són ítems oblidats, que algun dia haig d’esborrar, un d’ells un accés a Second Life que no goso eliminar per si de cas faig malbé la instal·lació del programa.

Ara tendeixo a tenir-ho tot a la xarxa i no trobo a faltar res. Bé, sí, el programa Hotpotatoes, que finalment vaig aconseguir mig instal·lar (però funciona) gràcies als consells d’en Jordi.

De manera que us animo a fer el canvi: no passa res, no es perd res i hi ha programes per fer les mateixes coses i altres. Això sí, els amics s’agraeixen en alguns moments.

A qui passo aquest meme?

A en Jordi, per l’ajuda

A Lu, que em fa curiositat veure com organitza l’escriptori (espero que no t’arribi en un moment molt ple de feina!)

A Bea… hi ha alguna imatge poètica?

Aquesta entrada s'ha publicat en Uncategorized i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Un meme sobre l’escriptori

  1. Lu ha dit:

    No havia vist aquesta invitació, Irene. És cert que se m’amontega la feina. I també ho és que ja vaig participar en un meme com aquest, just ara farà un any. Segueixo tenint el mateix:

    http://apiedeaula.bitacoras.com/archivos/2006/01/14/meme-fondo-de-escritorio

  2. xavier ha dit:

    Veus Irene com sempre va bé que algú et posi deures! 🙂

  3. pelegri ha dit:

    Je, je…
    De fet, Lu, ja m’ho pensava, que l’hauries fet, però no vaig cercar amb prou profunditat al teu bloc. Ara ja tinc l’enllaç directe 🙂

    Xavi, treballar, trebALLAR, TREBALLAR??? Si no paro!!!
    Però és divertit, i molt!!!

Deixa un comentari

