Escola d’estiu i jornada Espiral

Realment la Jornada Espiral m’ha tingut absorbida durant uns quants dies. Encara ni he tingut temps de posar en ordre les notes i fer la valoració però a poc a poc m’hi vaig posant…

Encara sort que em van arribant les adreces de les persones que ja han començat a pujar imatges i vídeos a la xarxa, com

I el canal de mogulus, mèrit de l’Artur Tallada 🙂

Pero a lo que iba. Que ja fa dies que està en marxa l’escola d’estiu d’Espiral (http://ciberespiral.net/wee08/index.htm), amb un munt de cursets i novetats de formació: moodle (un clàssic, ja), gimp, mapes mentals, blocs, second life, wikis, recursos TIC en general, viquipèdia (com esdevenir viquipedista i aprofitar el potencial d’aquesta enciclopèdia a l’aula).

I ja que hi sóc i encara tinc un minut, si voleu provar moodle i encara no ho heu fet, Espiral acaba d’obrir el servei espiral·lab 🙂икони

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

